Τρίτη 4 Ιανουαρίου 2011

ΑΥΤΟΚΡΙΤΙΚΉ ,ΨΥΧΑΝΑΛΥΣΗ ,και άλλες δημοκρατικές δυνάμεις..

Πάντα προσπαθούσα να καταλάβω τον ευατόν μου ,να διαπιστώσω που έκανε λάθος .Τις περισσότερες φορές ενεργούσα την ίδια στιγμή που το είχα σκεφτεί,θεωρώντας οτι έκανα αυτό που νόμιζα σωστό..

Για αυτές τις στιγμές, αργότερα ξαναφέρνοντας στην μνήμη μου, είτε σαν απολογισμό, είτε εκ του αποτελέσματος διαπίστωνα με εκπληξη, οτι μάλλον είχα κανει λαθεμένη εκτίμηση, η είχα ενεργήσει με λάθος τρόπο ..Ενας λόγος ήταν η υπερκτίμηση των δυνατοτήτων μου, η κυρίως η υποεκτίμηση των δυνατοτήτων των άλλων ,ένας άλλος λόγος ήταν η άποψη που πάντα είχα, ότι πρέπει να παρθεί μια απόφαση άμεσα γρήγορα ,αφού εκτιμούσα οτι ο χρόνος ήταν πολύτιμος και δεν περίμενε ποτέ.

Υπήρχαν και πολλές φορές, που δεν πήρα μια απόφαση και περίμενα να το σκεφτώ καλλίτερα ,με ''ψυχρό μάτι'' ας πούμε .Και σε αυτή την περίπτωση διαπίστωνα στην συνέχεια εκ του αποτελέσματος, οτι είχα ενεργήσει με λάθος τρόπο.Ενας λόγος ήταν οτι χάθηκε η ευκαιρία και πολύτιμος χρόνος ,το ίδιο το αντικείμενο της ενέργειας μου με ενδιέφερε λιγώτερο ,μετά είχα δώσει στον άλλο χρόνο και ευκαιρία να οχυρωθεί και να σκεφθεί επιχειρήμματα, και το σπουδαιότερο είχα υποτιμήσει την δυνατότητα μου -που την θεωρούσα ατού και πλεονέκτημα -να σκέφτομαι πιο γρήγορα και να διατηρώ έτσι το πλεονέκτημα και τις πρωτοβουλίες ..

Υπήρχαν και στιγμές, που καποιες ενέργειες και αποφάσεις μου, τις είχα προετοιμάσει απο πρίν και στην συνέχεια τις πραγματοποίησα ..Σε αυτή την  περίπτωση πίστευα οτι είχα οργανωθεί καλλίτερα ,είχα διερευνήσει όλα τα ενδεχόμενα και είχα καλύψει κάθε ενδεχόμενο ..Και σε αυτή την περίπτωση είχα κάνει λάθος ,αφού η πολύ προετοιμασία και σκέψη μέ είχε κάνει άτολμο να πάρω μια απόφαση ,μου αφαιρούσε πολύ ενέργεια, και κατέληγε σαν ανέκδοτο με τον Γρύλλο ..

Αρα ,στην ζωή μου δεν μπόρεσα να βρώ τον σωστό τρόπο και πολλά πράγματα τα έκαμα με τον λάθος τρόπο, η μήπως ενέργησα απολύτως σωστά αφού επέλεξα το καλλίτερο τρόπο για την συγκεκριμένη στιγμή ;
Ποιός το κρίνει αυτό ;Το αποτέλεσμα ας πούμε ,με ποιό τρόπο μπορεί να κριθεί ενα αποτέλεσμα ,Αν έφερε περισσότερα χρήματα ,σήμερα ,αύριο; Αν δημιούργησε προοπτική, σε ποιόν ,πότε. Αν έκανε τους ανθρώπους να με συμπαθήσουν λίγο πιο πολύ ,ποσο ,και για  πόσο χρόνο; 
Μήπως εγώ ίδιος, κάνοντας αυτοκριτική και νοιώθοντας οτι κοιμάμαι ήσυχος τα βράδυα ;πόσο βαθιά ήταν η αυτοκριτική ,πόσο κράτησε; και αφού αφορούσε και εμένα πιθανόν θα ήταν και με αρκετή προκατάλειψη.Aλλά ακόμη και να έγινε, μήπως τελικά ,την επομένη συνέχιζα να κάνω τα ίδια ..

Μήπως η απόφαση περι του σωστού και λάθους έχει εναποτεθεί στα θεικά δίκρανα ,στην αναμενόμενη δεύτερη παρουσία ,και στο δικαστήριο των αγγέλων 
Μάλλον σας κοροιδεύω ,δεν υπάρχουν όλα αυτά, σας το έχω πεί ;

Κάποιος σοβαρός άνθρωπος αγανακτισμένος θα μου πεί .Τι   τσαμπουνάς μεγάλε, καταλαβαίνεις τι λες, και τι γράφεις ,σε ποιόν απευθύνεσαι που νομίζεις οτι έχεις άποψη επι παντός επιστητού.  Εμείς είμαστε σοβαροί, μετρημένοι ,εμείς είμαστε άνθρωποι καθημερινοί ,κυνηγάμε τον καθημερινό επιούσιο ,φοβόμαστε εαν θα έχουμε το τραπέζι μας γεμάτο κάθε μέρα ,θέλουμε την ησυχία μας ,την τάξη ,να μην γίνονται απεργίες και να παρακολουθούμε πεισματικά, αυτή την όπως λες εσυ αηδία, το master chef ..

Πράγματι έχετε δίκιο ,έτσι είναι, και σας ζητώ συγνώμη που σας τάραξα με τις μπαρούφες μου .Αν θα σταματήσω να το κάνω ; Μάλλον όχι ...

Για σας τους καλούς και σοβαρούς ανθρώπους ,που ετοιμάζεσθε να κοιμηθείτε τον ύπνο του δικαίου ,εύχομαι μακροημέρευση, και προς θεού μακρυά απο τις κακοτοπιές και τις μεγάλες ιδέες ..

Ηξερα κάποιον που... πρόσφατα τον καταδίκασαν για το λόγο του, και τα καινά δαιμόνια που έσπερνε στην πόλη ,ήταν σαν χθές το 399 π.χ και τον έλεγαν Σωκράτη του Σωφρονίσκου..Μακρυά απο μένα τέτοιες συγκρίσεις, πρώτον γιατί αυτός ήταν τεμπέλης και ακαμάτης, μέγας όμως στην συνέχεια φιλόσοφος ,ενώ εγώ απλώς ένας αστός σοφιστής της πλάκας ..

Μείνετε ακίνητοι μέχρι να περάσει η μπόρα ,να περάσει το κακό ,και το τρένο μαζί, και μετά σας παρακαλώ όλοι μαζί να φωνάζετε οτι δεν σταμάτησε (εαν μάλιστα πρόλαβε να φτάσει στο προορισμό του  )..

Ας ανακράξουμε όλοι μαζί, ζήτω η δημοκρατία ,και σας ζητώ να προστατεύσετε με τον ψήφο σας την κοινωνία απο τα ''μιάσματα'' που σήκωσαν κεφάλι ..

Πατρίς ,θρησκεία ,τηλεόραση ,και η καπατσοσύνη του Ελληνα αντάμα ..

 
Janus Bifrons

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 13:ΘΕΩΡΙΕΣ ΥΠΝΟΥ

  Είχα πέσει για ύπνο,νωρίς σχετικά,πάντα το έκανα έτσι,από φόβο,μην και δεν τηρήσω το μέτρο,μην και χαλάσω μια ισορροπία φτιαγμένη στα μέτρ...