Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 13:ΘΕΩΡΙΕΣ ΥΠΝΟΥ
Είχα πέσει για ύπνο,νωρίς σχετικά,πάντα το έκανα έτσι,από φόβο,μην και δεν τηρήσω το μέτρο,μην και χαλάσω μια ισορροπία φτιαγμένη στα μέτρ...
-
Ζώντας σε μιά πρωτόγνωρη εποχή, είναι ενδιαφέρον να μελετήσουμε την ανθρωπογεωγραφία της, και να προβλέψουμε και σε κάποιο βαθμό τους κινδύν...
-
ΜΈΡΟΣ 1ον Σήμερα περισσότερο απο ποτέ ,πρέπει να γνωρίζουμε οτι, όλα αυτα που μας συμβαίνουν και μας πονάνε δεν είναι συμπτώματα της εποχ...
-
Ζώντας την ζωή, που μας επιτρέπουν οι άλλοι ,και μεγαλώνοντας με την σύμφωνη γνώμη των υπολοίπων, κατα καιρούς, έχουμε την ψευδαίσθηση της...
29 σχόλια:
η αποκαλυψη δεν σημαινει τελος ,αλλα αρχη και ολα εχουν ενα και μονο νοημα εφοσον καθε πραγμα που γινεται για το συνολο μενει κυριολεκτικα για παντα ...
Καλορίζικο φίλε. Προτείνω να επικοινωνούμε καθημερινά περίπου στις 9μμ, για να ανταλλάσσουμε απόψεις για την αντιμετώπιση της καταπίεσης που δεχόμεθα ως φουκαριάρηδες Υδροχόοι από μη εξημερωμένες Λέαινες.
Επειδή είμαι στο γραφείο, θα γράψω περισσότερα το βράδυ και θα ήθελα τις απόψεις σου πάνσοφε γέροντα, για διάφορα υπαρξιακά θέματα που με απασχολούν.
Επίσης θα ενημερώσω και έτερους Καπαδόκες να εισέλθουν στο χώρο που δημιούργησες για να διαβάσουμε τις απόψεις τους.
Θα κλείσω προς το παρόν με ένα δικό μου ρητό : Η ΓΗ ΕΙΝΑΙ Η ΦΥΛΑΚΗ ΜΑΣ ΚΑΙ Η ΒΑΡΥΤΗΤΑ ΤΑ ΚΑΓΚΕΛΑ, ΟΜΩΣ ΚΑΠΟΤΕ ΘΑ ΑΠΟΔΡΑΣΟΥΜΕ ΟΛΟΙ.
Yakayin
Meta tin apokalipsi i tin apodrasi tha iparhei noima gia otidipote?
An tha papsei i anazitisi logo apokalipsis tha eimaste to idio efharistimenoi?
Mipos afta prepei na paraminoun os "Ano Oria" pou leei kai i algevra gia na mas anagkasei na ekselithomaste?
Gnomi mou i anazitisi einai pio idoniki apo tin idia tin apokalipsi.
Kali tihi gia to blog.
δεν υπαρχουν καγκελα ,δεν υπαρχει βαρυτητα ,εισαι ελευθερος και δεν το ξερεις ..
Εχθές το απόγευμα με κατέλαβε μία κρίση πανικού πάνω στην σκέψη της … τελικής απόδρασης … δεν μπορώ να δεχθώ την περατότητα μας… δεν μπορώ να δεχτώ την ανελευθερία μου και την ύπαρξη ημερομηνίας λήξης μου… σαν ένα ακόμη προϊόν. Ο πανικός αυτός δεν ήταν καινούριος… αλλά πολύ παλιός και διαρκής όσο και η προσπάθειά μου για την «βεβιασμένη» αποκάλυψη… μόνο φοβάμαι ότι η αποκάλυψη μπορεί να έλθει πολύ αργά για εμένα… τόσο αργά που με πίκρα θα νιώσω ότι ίσως να μην άξιζε η προσπάθεια! Καλορίζικο το blog!
Μην αρχίσουμε τους δογματισμούς πάνσοφε γέροντα, διότι θα σου πω ότι αν είσαι ελεύθερος, πήδα από ταράτσα και πέταξε.Η ελευθερία είναι μόνο στη Φαντασία, ούτε καν στη σκέψη.
Κάτι δεν πάει καλά με την ώρα των δημοσιεύσεων. Αγαπητέ Ιανέ παρακαλώ φρόντισέ το.
η ελευθερία και ο Θάνατος είναι το ίδιο ακριβώς πράγμα ,ειναι και τα δύο δωρεάν ...
Όμως ,''ο θάνατος είναι μια πολύ μουντή και θλιβερή ιστορία και σε συμβουλεύω να μην έχεις καμμιά σχέση μαζί του ''
Αγαπητέ Ιανέ, αν η ελευθερία και ο θάνατος είναι το ίδιο πράγμα, τότε προς τι η ρήση :Ελευθερία ή Θάνατος;
ακριβώς γιαυτό ..Ελευθερια η θάνατος σημαίνει ελευθερια =θάνατος ,δηλαδή το ίδιο πράγμα..
Θα επιμείνω με κίνδυνο να πάρω κίτρινη κάρτα. Αφού έχουμε "η" διαζευκτικό, σημαίνει ότι υπάρχει δικαίωμα επιλογής. Στο συγκεκριμένο σύνθημα, επιλέγουμε μεταξύ βιολογικής ελευθερίας και θανάτου. Εγώ λοιπόν αποφασίζω να ζήσω με τους όρους μου(όχι σκλάβος), και όχι να πεθάνω. Αν συμβεί το δεύτερο, ήταν στην προσπάθεια μου για να κερδίσω το πρώτο. Αναφέρομαι πάντα σε υλικό επίπεδο, ενώ εσύ ίσως αναφέρεσαι (και συμφωνώ)στην απόλυτη ελευθερία η οποία δεν υφίσταται στο γήινο ταξίδι μας.
Elefhteria = Thanatos tote kai
Aneleftheria = Athanasia
Να επιμεινω και εγω λιγο περισσότερο πρώτα σύμφωνα με την θεωρία περί μαθηματικων του Πυθαγόρα το ''η'' χωρίζει δυο ίδια (ομοια,ισα) πράγματα, δευτερον ,ενω η ελευθερία είναι μια αφηρημένη απροσδιόριστη εκφραση ,ο θάνατος ειναι η ντετερμινεισον /ορισμένη χρονική στιγμη στην ζωή μας αρα ουτε την ελευθερία την ξέρεις, την ορίζεις, παει να πει οτι, τείνει προς το μηδέν αλλα τελικά και τον θάνατο δεν το θέλεις ,αλλα το κυριότερο,είναι το μηδέν, αρα αυτά τα δυο ειναι ταυτόσημα ,η μόνη διαφορά είναι η αφετηρία..καλημέρα
συμφωνω απολυτα με τον Herodotus ,απλως δεν υπάρχει η εννοια του = ,πρόκειται μόνο περί συμβόλου πρακτικής αριθμητικής ..
Το 'ή' θέτει και δικαίωμα επιλογής μεταξύ ανομοίων πραγμάτων,(κατά την Γραμματική),οπότε εγώ σε αυτή την ερμηνεία του στηρίζομαι και αναφέρω τα πιο πάνω. Αυτό που μένει να εξετάσουμε είναι, αν η "ελευθερία ισούται με τον θάνατο", όπως υποστηρίζεις. Εάν πιστεύουμε ότι η μοναδική ελευθερία είναι μετά θάνατον, τότε σωστά το λες, διότι αναφέρεσαι στον απεγκλωβισμό αόρατων μηχανισμών της ύπαρξης (Νους, Ψυχή), από το σώμα, το οποίο ενδεχομένως να μην είναι υγιές και να εμποδίζει την βιολογική δράση μας. (Θέλω αλλά δεν μπορώ).
Πιστεύω ότι ο Herodotus,κάνει χιούμορ με αυτό που γράφει, ή ξέχασε να βάλει ερωτηματικό, ώστε να του απαντήσεις.
den kano pote humor agapite yakayin se filosofikes anazitiseis.
ΣΥΓΝΏΜΗ ΑΛΛΑ Η ΔΕΥΤΕΡΗ ΙΣΟΤΗΤΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΠΩΣ ΠΕΡΙΕΡΓΗ. ΑΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΔΩΣΕΙΣ ΕΝΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ.
O Athanatos den ehei tin epilogi tou thanatou. Einai pagidevmenos stin "sinehia".
Αγαπητέ Herodotus,ξεκινήσαμε από την Ελευθερία και συνεχίζουμε με την Αθανασία. Θα ήθελα πολύ να διαβάσω την άποψή σου περί Ελευθερίας, ώστε να συντονιστούμε και να εκφράσουμε απόψεις για κάθε έννοια χωριστά.
Κατόπιν θα αναφερθώ στην τελευταία ενδιαφέρουσα άποψή σου και θα σε ρωτήσω σχετικά.
Που είναι ο Ιανός;; (άσχετο)
Συμφωνώ ,ας ασχοληθούμε με την ελευθεριά ..
Λοιπόν η ούτως ειπείν έννοια της ελευθερίας ''εχει'' τρία στοιχεία ..
Πρώτον ,ειναι το αθροισμα όλων των επιμέρους απόψεων του συνόλου του πληθυσμού σε παγκόσμιο επίπεδο ,κατι σαν μαθηματική συνάρτηση
δεύτερον ,αυτο που θέλουμε /φανταζόμαστε και τρίτον αυτό αυτό που δεν ξέρουμε και συνήθως το ανάγουμε στο υπερφυσικό
Στην δεύτερη περιπτωση υπάρχει ιδιαίτερα σημαντικό ,οι απόψεις περί ελευθερίας είναι αντιφατικές αλλά σε όλες τις περιπτώσεις είναι μηδέν η τείνουν σε αυτό ..
Ολα αυτά γιατι δεν υπάρχει πραγματική έννοια και
είναι στην ουσία φληναφημα είναι απο εκείνες τις περιπτώσεις και υπάρχουν πολλές ,που εφευρέθηκαν απο τον άνθρωπο στην αέναη προσπάθεια του να κωδικοποιήσει την ζωή του
Ουσιαστική έννοια δεν έχει και όσο αφορά την ευρεία χρήση της αυτή '''υποκειμενική..
Ας το πάμε λίγο παρακάτω... εξ αντιδιαστολής
ελευθερία δεν είναι το ίδιο με την ανευλεθερρία
αλλα και την σκλαβιά ;
Αλήθεια,η αντίθετη έννοια της ελευθερίας είναι η σκλαβιά ;σίγουρα όχι
Οι εννοιες ελευθερία ,ισότητα ,δικαιοσύνη ,δεν ισχύουν με το ίδιο τρόπο για περισσότερο απο δύο ανθρώπους αρα είναι μια μαλλον ατομική αίσθηση
και κατανόηση του περιβάλλοντος ..
Συμφωνώ εν μέρει με το "υποκειμενική". Θεωρώ ότι ο όρος "Ελευθερία" ξεκινάει από τη σκέψη όπου και η απόλυτη έννοιά της, σκοντάφτει όμως στην υλοποίηση σκέψεων, είτε από αδυναμία λόγω ανικανότητας, είτε λόγω πρόσκρουσης στους Νόμους κάθε κοινωνίας. Με βάση τα ανωτέρω τεκμαίρεται ότι η πρώτη είναι υποκειμενική επειδή δεν εκφράζεται και δεν έχει συνέπειες παρά μόνο συνειδισιακές, ενώ η δεύτερη είναι αντικειμενική, επειδή προβλέπεται τιμωρία για τους παραβάτες.
Εξ'αντιδιαστολής όλα αυτά.........
Ακόμη και σε αυτή την ''υποκειμενική άποψη' η διαφωνία μας είναι σημαντική ,πιστεύω οτι πέραν απο το γεγονός της ατομικότητας ,για το ίδιο άνθρωπο οι έννοιες,'ελευθερία' , 'σκλαβιά' είναι διαφορετικές σε διαφορετικό χρόνο ,τόπο ,μπορεί ενδεχόμενα να επηρεάζεται απο το περιβαλλον του, κάθε φορά ..
Αγαπητέ Ιανέ, γράφεις ότι η διαφωνία μας είναι σημαντική, αλλά ερμηνεύοντας το κείμενό σου, βλέπω ότι δεν διαφωνείς καθόλου με την άποψή μου.
Άπλώς βάζεις μέσα χρόνο και τόπο, ενώ εγώ αναφέρομαι στο σήμερα και στην κοινωνία που είμαστε υποχρεωμένοι να ζούμε.
Ksehasame ta prota stadia sklavias mas. Mporoume na zisoume horis trofi, horis nero?
Meta sto koinoniko epipedo. mporoume na anaptihtoume horis ton dialogo kai tin iparksi tou allou?
Anevenontas tin piramida tou Maslow i eleftheria apoktatai pio efkola alla sihronos periorizetai kai i ennia tis
Ελευθερία με προϋποθέσεις λοιπόν, άρα νομίζω ότι όλοι καταλήγουμε στην μερική και υπό όρους ελευθερία, πλην της απόλυτης, που είναι η ελευθερία της σκέψης.
Herodotus γέλασα πού με το σχόλιό σου για τη φωτογραφία.
διορθώνω : "γέλασα πολύ" ήθελα να γράψω.
Καποιος,καποια μέρα ,επειδή δεν είχε τιποτε -αφου φυσικά δεν είχε προσπαθήσει γιαυτό πολύ ,η δεν είχε κατορθώσει να έχει τις αναγκαίες προσβάσεις στο ισχύον σύστημα αξιών--αποφάσισε να διαμαρτηρηθεί, στην αρχή δειλά -δειλά, στην συνέχεια έκλεψε κάποια ζωντανά απο τον γείτονα και αφού είδε οτι και αυτο δεν είχε σοβαρη επίπτωση σε αυτόν, το συνέχισε ..ο ζημιωμένος το ανεχόταν μόνο όσο μπορούσε ,στην συνέχεια αντέδρασε και τον κυνήγησε ,ο άλλος δεν είχε άλλη επιλογή απο το να αντιδράσει δυναμικά ,αλλά δεν είχε τα μέσα του άλλου και άρχισε να χάνει ,χάνοντας κατέφυγε σε δυναμικές λύσεις σε βίαιες αντιδράσεις αλλά συνέχισε να χάνει ,δεν του έμεινε άλλη διέξοδος απο την επιλογή να τον πιάσουν και να τον κρεμάσουμε στα σίγουρα ,και μια ΄άλλη '' που δεν ήταν καν λύση, αλλά διαφυγη απο την κακή του μοίρα και πραγματικότητα ,και ήταν να πολεμήσει και ο,τι ήθελε προκύψει, σίγουρα όμως θάνατος......
Συμπέρασμα ,στην ψευδεπίγραφη φράση ελευθερία η θάνατος,ούτε ποτέ υπήρξε σαν τέτοια ,ούτε έχει και κανένα επι της ουσίας νόημα ....
Υπαρχει μια σχετική επιστημονική θεωρία ΄΄αυτή της ειδικής θεωρίας της σχετικότητας(Einstein) ,οπου εκλαικευμένα περίπου λέει οτι η κίνηση των σωματιδίων,έχει να κάνει με την σχετική θέση του παρατηρητή στο σύστημα ..
Τελικά όμως ,είναι κατι απο αυτό που επίσης λαικα, -κατα Φρανσουαζ Σαγκαν - ''ετσι είναι αν ετσι νομίζετε''..
Πολύ σωστά είπε η Σαγκάν, "κλέβοντας" όμως την ιδέα από το "ταξίδι στο Ιξτλάν", όπου ο Ινδιάνος λέει ότι τα πάντα είναι δημιουργήματα και εντυπώσεις του ΕΓΩ.
Δημοσίευση σχολίου