Δευτέρα 28 Μαρτίου 2011

ΑΝΑΛΕΚΤΑ Β'

Ηταν 9 η ώρα το πρωί ,και είχε ακόμη ατέλειωτο σκοτάδι γύρω μου .Γιατί σήμερα δεν ξημέρωσε κανονικά ο θεός την ημέρα ;Ολα σήμερα είναι αλλιώς ,κάνει αφόρητο κρύο ,κρυώνω Θεέ μου τόσο πολύ μέσα μου ,ακόμη και τα χαμίνια στα φανάρια σήμερα δεν βγήκαν να ζητήσουν τα σκουπίδια που τους δίνουν οι 'ανθρωποι'..΄τι άλλαξε ,ποιός το ξέρει ,ποιός το καταλαβαίνει ..
Οταν η έλλειψη σημαίνει πόνο ,τότε καταλαβαίνεις οτι έχεις να δώσεις πολλά ,και δεν είναι εκεί κανείς να τα πάρει .
Καθόσουν σκεφτικός και έκανες διάφορα σημαντικά ,κυρίως όμως ασήμαντα πράγματα ,το μυαλό σου ήταν χωρισμένο στην μέση ,και η καρδιά σου καραδικούσε σαν έτοιμη απο καιρό ,να το πείς επιτέλους δυνατά ,με πίστη ,
''ειμαι ζωντανός ,ζω,αξίζω είμαι σημαντικός .είμαι η αρχή και το τέλος ,είμαι τα πάντα ,θέλω να είμαι το αίμα που κυλάει στις φλέβες ,θέλω το κορμί μου να αφεθεί σαν καρυδότσουφλο στην αγριεμένη θάλασα ,θέλω να αγγίζω και να νοιώθω πόνο κια θαλπωρή μαζί ,τρυφερόητα και δύναμη ..''
Το μισό σου μυαλό όμως ,είναι αντίπαλος σου αυτή την στιγμή ,θέλει να είσαι εκεί βιδωμένος ,θέλει να μην μπορείς να αλλάξεις ούτε μια σελίδα απο το βιβλίο που ξεκίνησες και ποτέ δεν θα τελειώσεις ,σου βάζει όρια -κάθε πράγμα στην ώρα του, σου ψιθυρίζει - σάμπως η ώρα και τα θέλω έχουν καμμιά σχέση μεταξύ τους .Τον καθωσπρεπισμό που τον ονόμασες αξιοπρέπεια και την αδυναμία που την ονόμασες δεν μπορώ.Τι,πως ,με ποιό τρόπο ,γιατί ,και ένα σωρό άλλα δημιουργημένα δεσμά ,για να δίνεις εύκολα απαντήσεις σε διλλήματα που δεν υπάρχουν κάν .Εσύ βολικά τα δημιούργησες ..

Ηταν 9 η ώρα το βράδυ ,η νύχτα ερχόταν με ορμή ,για να προλάβει πρώτη το βαθύ σκοτάδι..
Μην αφήνεις την νύχτα να σε πληγώνει,μην αφήνεις τίποτε που να σκεπάζει τα ονειρά σου ,τα θέλω σου .
Ασε την καρδιά σου να πετάξει σαν πουλί που αναζητά νερό και τροφή στην πορεία του, για ζεστους τόπους .
Μην λησμονήσεις οτι ,μέσα απο αστραπές και βροντές ,μέσα απο κακοχειμωνειά ,θα προβάλλει ο ήλιος ,έτσι έκανε πάντα ,έτσι θα κάνει και τώρα .
Να είσαι σίγουρος ,να είσαι ο εαυτός σου ,να τον αγαπάς ,να τον εκτιμάς όσο του αξίζει ..και πρέπει του ,πολύ .

Μην ξεχνάς η ζωή είναι ενα νόμισμα ,μπορείς να το ξοδέψεις όπως θες ,αλλα μπορείς να το ξοδέψεις μόνο μια φορά ..και ζωή είναι κάτι που όλοι πρέπει να δοκιμάσουμε έστω και μια φορά ..και πάνω απο όλα είναι αυτό που είπε ο Oscar Wilde ,'''η ζωή είναι πολύ σημαντική για να την πάρουμε στα σοβαρά ''

ΚΑΠΕΤΑΝ ΑΠΕΙΡΟ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 13:ΘΕΩΡΙΕΣ ΥΠΝΟΥ

  Είχα πέσει για ύπνο,νωρίς σχετικά,πάντα το έκανα έτσι,από φόβο,μην και δεν τηρήσω το μέτρο,μην και χαλάσω μια ισορροπία φτιαγμένη στα μέτρ...