Παρασκευή 24 Δεκεμβρίου 2010

...ΠΟΙΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

''Δημοκρατία είναι η διαδικασία εκείνη με την οποία οι άνθρωποι εκλέγουν ελεύθερα εκείνον στον οποίον θα ρίξουν το φταίξιμο '' LAWRENCE J.PETER
Καναδός συγραφέας  .
''Δημοκρατία είναι το πολίτευμα που εξασφαλίζει πως δε θα κυβερνηθούμε απο ανθρώπους καλλίτερους απ'οτι μας αξίζουν ''.GEORGE BERNARD SHAW Ιρλανδός συγραφέας
Λέξη και έννοια που γεννήθηκε στην αρχαία Αθήνα ,σαν άμεση δημοκρατία ,έμμεση ,κοινοβουλευτική ,προεδρική ,βασιλευόμενη ,λαική και ένα σωρό άλλες υποκατηγορίες .Πολίτευμα που κυρίως εφαρμόζεται στο δυτικό κόσμο .Οπου,'' δημοκρατία είναι το χειρότερο πολίτευμα εκτός όλων των άλλων που έχουν δοκιμασθεί μέχρι σήμερα'' (CHURCHILL) δηλαδή το καλλιτερο απο τα χειρότερα ..
Δημοκρατία σήμερα είναι, να κλέβεις ,να φοροδιαφεύγεις ,να αδικείς ,να παρανομείς και να προσφεύγεις στα δικαστήρια για να μην τιμωρηθείς ,αφού τελικά το κριτήριο είναι όχι η έννοια της ισότητας που το πολίτευμα αυτό διακηρύσει, αλλά να περάσει ο χρόνος ,να γίνουν όλα πιο ελαστικά ,να ξεχαστούν και αν χρειάζεται να εξαγορασθούν .
Στην δημοκρατία για να περνάς καλά ,πρέπει να είσαι μέρος του συστήματος ,των σχέσεων ,να έχεις χρήματα ,να χρωστάς ,να μοιράζεις υποσχέσεις που δεν σου στοιχίζουν τίποτε.
Δημοκρατία είναι να παίρνονται αποφάσεις εν ονόματι σου δήθεν, αλλά σε βάρος σου στην ουσία, και εσύ να νοιώθεις κυρίαρχος λαός ,να πληρώνουν απο την δική σου τσέπη για τα χρέη που σε έπεισαν οτι ήταν δικά σου .
Ποιά είναι ακριβώς η διαφορά μεταξύ της δημοκρατίας ,της ολιγαρχίας μοναρχίας ,δικτατορίας ,και ποιό πολίτευμα απο όλα αυτά κάνει την ζωή των ανθρώπων καλλίτερη ;προσωπική μου άποψη καμμιά απολύτως ,και φυσικά δεν προτιμώ κανένα απο όλα όσα ανέφερα .

Τι μένει λοιπόν να γίνει ; Μια λύση θα ήταν να γίνουμε όλοι μας αναρχικοί, αλλά μας έχουν προλάβει κάτι κομπλεξικά καλόπαιδα πού σπάνε τις τζαμαρίες αντι να σπάσουν το κεφάλι τους ,που δεν καταλαβαίνουν οτι τις περισσότερες φορές η αντιδραση τους είναι όχι απέναντι στο σύστημα αλλά απέναντι στους γονείς τους, στις οικογένειες που δεν είχαν ,στην γνώση που ποτέ δεν απέκτησαν, τα χρήματα που δεν ήταν πολλά .Αφού επίσης, δεν μας λένε πως θέλουν την επόμενη μέρα αφού κυριαρχήσει ο αναρχισμός. Αυτοί θα είναι η καινούργια νομεκλατούρα με τα παράσημα και τα ένσημα που που μέχρι τότε θα έχουν κολλήσει ..

Θέλει μια ανατροπή ,μια συνολική ανυπακοή ,μια αντίδραση όχι κατ'ανάγκη ειρηνική ,θέλω να μπορώ να κρίνω και να αποφασίζω μόνος μου , και να το εφαρμόζω στην πράξη ακόμη και εαν αυτό θα οδηγήσει σε αυτό που λέμε ''ζούγκλα ''..
Δεν μπορεί ο φόβος να είναι προνόμιο των πολλών και όλων αυτών που δέχονται τα παντα εν'ονόματι μια οπερετικής δημοκρατίας .Αν πρέπει να υπαρχει φόβος να υπάρχει για όλους ,και να ξέρεις οτι σε παρακολουθώ και αν παρανομήσεις θα σε τιμωρήσω ..και εαν είναι και εγώ να κατηγορηθώ για υπέρβαση, έλα να με δικάσεις μετά απο 10 χρόνια ,οπως κάνουν όλοι .
Στο καθένα απο μας αναλογούν τα ίδια μέτρα γής ,βλέπουμε τον ίδιο ήλιο ,και δεν μπορείς να χρησιμοποιείς το πολίτευμα και την δημοκρατία για να  καταστρέφεις οτι σε ενοχλεί, και να επιφυλάσεις στον ευατόν σου το δικαίωμα να ζείς σε βάρος της δικής μου ζωής ..
Εαν πάρεις κάτι που δεν  σου αναλογεί ,θα έχω το δικαίωμα να σου το αφαιρέσω με τον όποιο τρόπο εγω κρίνω ,εαν κλέψεις θα σου κλέψω τα κλεμμένα ,αν φοροδιαφεύγεις θα σε καταγγείλω, και εαν δεν γίνει τίποτε- που δεν θα γίνει- θα πάρω το νόμο στα χέρια μου και ότι γίνει ..
Δεν μπορώ να βλέπω να μου καταστρέφετε την χώρα ,δεν μπορώ να ανεχτώ άλλο να βλέπω την εξαθλίωση να γιγαντώνεται ,την θλίψη να κυριεύει τα βλέμματα των παιδιών ,δεν μπορείς να μου διώχνεις τα παιδιά μου ,δεν μπορείς να έχεις τόσα πολλά στο εξωτερικό και να μην δαπανάς ούτε τα ελάχιστα στην χώρα σου, και εγώ πρέπει να σε χειροκροτώ και να σε ανέχομαι ,δεν μπορείς να πετάς το τσιγάρο απο το αυτοκίνητο σου και να μην στο δώσω να το φάς ,δεν θέλω να με συμπαθάς αλλά να μου την φέρεις στην πρώτη ευκαιρία ,θέλω και θα πάρω το δικαίωμα μόνος μου, να σε τιμωρήσω, να πονέσεις με τον ίδιο τρόπο, και ενα τελικά πρέπει να φτιάξεις ενα τεράστιο γκέτο και να μείνεις μέσα ,τουλάχιστον θα έχουμε ξεχωρίσει με ξεκάθαρο τρόπο, και θα με φοβάσαι και εσύ, όπως σε φοβάμαι και εγώ.
Και μην τομλήσεις να μου στείλεις την εκκλησία να μου κάνει ξόρκια ,δεν την φοβάμαι πιά ,και μην νομίσεις οτι δεν έχω και εγώ να χάσω πολλά ,αλλά δεν θα σου επιτρέψω πονηρέ, να μου πουλάς δημοκρατία που την έχεις κομμένη και ραμμένη στα μέτρα σου ..

Περιμενέ με ,τώρα σε παρακολουθώ ,αύριο να αρχίσεις να με φοβάσαι ,αν λοιπόν κάποιος πρέπει να κάνει κάτι ,είσαι εσύ και πρέπει να το κάνεις αμέσως, τώρα ..
Δεν μπορεί κανείς να οδηγήσει ένα λαό και μια κοινωνία στο περιθώριο και στην κατάθλιψη ,για να υπάρχει η δημοκρατία σας .Κάπου σε κάποιο σημείο ήδη ξεκίνησε κάτι μικρό, και  ένα τυχαίο γεγονός  θα είναι αφορμή να αλλάξουν όλα ...

Janus Bifrons




Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 13:ΘΕΩΡΙΕΣ ΥΠΝΟΥ

  Είχα πέσει για ύπνο,νωρίς σχετικά,πάντα το έκανα έτσι,από φόβο,μην και δεν τηρήσω το μέτρο,μην και χαλάσω μια ισορροπία φτιαγμένη στα μέτρ...