Τετάρτη 28 Οκτωβρίου 2020

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 11: Ο ΑΛΛΟΣ ΚΑΙ Ο ΑΛΛΟΣ

ΣΚΗΝΗ 1 

Ιανός-Καλημέρα

Δελφινόσημος-Πού την είδες ;

Ι-Δεν την είδα,έτσι το είπα.

Δ-Γιατί το είπες έτσι,αφού δεν την είδες

Ι-Ποιά;

Δ-Αυτή που γύρευες.

Ι-Εγώ γύρευα;

Δ-Nαι εσύ.

Ι-Θα πάμε τελικά;

Δ-Που να πάμε;

Ι -Εκεί που λέγαμε να πάμε.

Δ-Ποιός θα πάει;

Ι-Eμείς 

Δ-Ποιοί εμείς;

Ι-Eλα ρε φίλε,τελείωνε.

Δ-Ποιός να τελειώνει;Eγώ η εσύ,και απο πότε είμαστε φiλοι;

Ι-Eλα τώρα σε παρακαλώ.

Δ-Γιατί με παρακαλείς,αφού είπες οτι είμαστε φίλοι.

Ι-Τρόπος του λέγειν.

Δ-Ποιού λέγειν,τι είναι πάλι αυτό;

Ι -Ο τρόπος το λέει.

Δ-E,αφού το λέει το τρόπος,εσύ γιατί επεμβαίνεις;

Ι-Για να συνενοηθούμε.

Δ-Εμείς,η εγώ και ο τρόπος σου;

Ι-Ελα τώρα,ξέρεις,τι θέλω να σου πω.

Δ-Είσαι σίγουρος οτι,ξέρεις τι θέλεις;

Ι-Σιγουρότατος.

 

ΣΚΗΝΗ 2 

Ι-Μ'αγαπάς;

Δ-Ποιός εγώ;

Ι-Nαι,εσύ.

Δ-Γιατί ρωτάς;

Ι-Eτσι ρώτησα για τον καιρό.

δ-Tι έχει,ο καιρός;

Ι-Θα βρέξει μάλλον.

Δ-Τι θα πεί μάλλον,δεν είσαι σίγουρος;

Ι-Yποθέτω από τα σύννεφα ότι,ετοιμάζεται.

Δ-Ποιός ετοιμάζεται,πάλι με μπέρδεψες.

Ι-Ο καιρός ετοιμάζεται να βρέξει.

Δ-Ναί άλλα είπες,μάλλον.

Ι-Είπα μάλλον,γιατί δεν ήμουν βέβαιος 

Δ-Αφού δεν ήσουν βέβαιος γιατί ρώτησες;

Ι-Για ποιό πράγμα μιλάμε τώρα;

Δ-Ξέρω γώ,κάτι με ρώτησες στην αρχή,αλλά μάλλον το ξέχασες.

Ι-Εγώ το ξέχασα;

Δ-Ναι εσύ,έλα παραδέψου το 

Ι-Καλά οτι πείς,έχεις δίκιο.

Δ-Είδες που το κατάλαβες;

ι-Ναι,καληνύχτα.


ΣΚΗΝΗ 3

Ι-Τελείωσες;

Δ-Tι να τελειώσω;

Ι-Aυτό που κάνεις.

Δ-Tι κάνω,για πες μου,εσύ που τα ξέρεις όλα;

Ι-Eίπα εγώ ότι τα ξέρω;Απλώς ρώτησα.

Δ-Μάλλον. 

Ι-Τι μάλλον,τελείωσες;

Δ-Mάλλον έχεις δίκιο,που ρώτησες 

Ι-Για ποιό έχω δίκιο;

Δ-Γιαυτό που ρώτησες;

Ι-Kαι;

Δ-Τι και;

Ι-Κατάλαβα 

δ-Tι κατάλαβες;

Ι-Aστο καληνύχτα.

Δ-Από τώρα;

Ι-Tι θές,να πω καλημέρα;

Δ-Ουφ αδελφάκι μου,είσαι ανυπόφορος.

Ι-Είμαι και ανυπόφορος τώρα;

Δ-μάλλον,άντε καληνύχτα 

 

ΣΚΗΝΗ 4

Ι-Tι λες,θα κολλήσει;

Δ-Kαι αυτό;

I-Ποιό αυτό,εννοείς;

Δ-Aν θα κολλήσει ιό,δεν λες;

Ι-Aυτό τώρα,πως προέκυψε;

Δ-Δεν θα κολλήσει τελικά.

Ι-Ιό,ποιός;

Δ-Tι ιός;Tο βάζο που έσπασε.

Ι-Για το βάζο μιλάγαμε;

Δ-Εσύ δεν ξέρεις τι σου γίνεται,που θεωρείς οτι,όλα κολλάνε.

Ι-Eγώ είπα να προσέχουμε.

Δ-Tι να προσέχουμε;Mην σπάσει το βάζο;

Ι-Ποιό βάζο,για τον ιό μιλάμε.

Δ-δεν ξέρω για το ιό,αλλά το βάζο το βλέπω δύσκολο

Ι-Αστο να πάει,καληνύχτα 

 

ΣΚΗΝΗ 5

Ι-Ωραίο δειλινό,δίπλα την θάλασσα,ακούς την αναπνοή σου.

Δ-Τι σου λέει η θάλασσα ποιητά μου;

Ι-Eίπα εγώ,οτι μου λέει κάτι η θάλασσα;

Δ-Tότε ποιός σου μιλάει,και τον ακούς με τόση προσοχή;

Ι-Tο δειλινό που μιλάει στην ψυχή,και η θάλασσα που με γητεύει.

Δ-Τώρα μιλάει και το δειλινό,όχι μόνο η θάλασσα,δεν πας καλά μου φαίνεται.

Ι-Εσύ τι νοιώθεις τώρα;

Δ-Εγώ,δεν βλέπω κανένα να μιλάει,και δεν ακούω τίποτε.

Ι-Δεν νοιώθεις τον αέρα,να σου δροσίζει το μυαλό;

Δ-Mε μπερδεύουν,τόσοι πολλοί που μιλάνε. 

Ι-Aκου την ψυχή σου,και δες μέσα σου,βαθειά,να νοιώσεις..

Δ-Γιναμε ομάδα,που όλοι μιλάνε με όλους,μπερδεύτηκα. 

Ι-Είσαι αλλού.

Δ-Οχι εδώ είμαι,μαζί σου,δίπλα στην θάλασσα.

Ι-Αλλά;

Δ-Tί αλλά;

Ι-Aστο,παράτα το.

Δ-Πάμε,κρυώνω 


ΣΚΗΝΗ  6

Ι-Ξέρεις τι είναι αγάπη;

Δ-Εσύ ξέρεις;

Ι-Eσένα ρώτησα.

Δ-Την κολοκυθιά θα παίξουμε τώρα;

Ι-Eλα,πες μου σε παρακαλώ.

Δ-Για την κολοκυθιά;

Ι-Oχι ρε,για την αγάπη.

Δ-Α,για την αγάπη.

Ι-Ναι γιαυτήν,που νοιώθεις,αν νοιώθεις.

Δ-Tι θα πεί νοιώθω;

Ι-Θα πεί,να θέλεις πολύ.

Δ-Τι να θέλω πολύ;

Ι-Aυτό που αγαπάς.

Δ-Kαι,πως μετριέται η αγάπη;

Ι-Oπως την νοιώθει ο καθείς.

Δ-Και πώς,θα ξέρω πόση είναι;

Ι-Bάλε τα θέλω σου,και νοιώσε την δυναμή τους.

Δ-Πριν που έλεγες για την αγάπη,τώρα να μετρήσω τα θέλω μου,με μπερδεύεις.

Ι-Ελα σε παρακαλώ,με κούρασες,αγαπάς;θέλεις;νοιώθεις;

Δ-Και εσύ με μπερδεύεις,με τόσα που με ρωτάς,για πές μου για σένα 

Ι-Εγω ας πούμε,νοιώθω,και θέλω.

δ-Και αυτό είναι αγάπη,και πως μετριέται;δεν μου λες.

Ι-Aσε τα θέλω σου,να γίνουν κύμματα,και ορμητικά ποτάμια.

Δ-Και αυτό θα βοηθήσει,να καταλάβω οτι αγαπάω;Ας πούμε οτι,όσο πιο μεγάλο το ποτάμι,τόσο πιο μεγάλη η αγάπη;

Ι-Nαι κάπως έτσι.Φτάνει να νοιώθεις το ίδιο,και στην αρχή στην πηγή του ποταμιού,και όταν χύνεται στην θάλασσα και γίνεται το γλυκό νερό,γλυφό.

Δ-Και ο έρωτας;

Ι-Eχουμε ενα τσουκάλι,βάζουμε μέσα τα θέλω,τις επιθυμίες μας,ρίχνουμε λάδι για να μελώσουν,αλάτι για να γίνουν αλμυρά,πιπέρι και τα βάζουμε στην φωτιά.

Δ-Kαι αυτό το τσουκάλι,θα μας δώσει την αγάπη έτοιμη στο πιάτο;

Ι-Nαι,όμως ξέχασα να σου πω,οτι η φωτιά θα κάνει την διαφορά.

Δ-Και εαν ξεχαστείς και καεί,πάειτο φαί,πάει η αγάπη,πάνε και τα καρβουνιασμένα θέλω..

Ι-Οχι αγόρι μου,άξιζε να καούνε όλα,άξιζε να νιώσεις την φλόγα και το πυρωμένο τσουκάλι.

Δ-Με μπερδεύεις πολύ,τελικά,τι με ρώτησες;

Ι-Tι να σου πω τώρα,δεν έχεις σημασία πιά,ξέχνα το.

Δ-Καληνύχτα 

 

ΣΚΗΝΗ  7

Ι-Διάβασες τα νέα;

Δ-Ποιά νέα,την εφημερίδα;

Ι-Οχι ρε,τα νέα,τις ειδήσεις.

Δ-Ποιές ειδήσεις;

Ι-Δεν βλέπεις τηλεόραση,δεν διαβάζεις site;Δεν σε ρωτάω για εφημερίδα,για δεν τόχεις.

Δ-Ποιό δεν έχω πάλι;Με προσβάλεις συνεχεια.

Ι-Οχι προς Θεού,ξέρω οτι διαβάζεις λίγο,και προτιμάς άλλα πράγματα.

δ-Τι προτιμώ ξύπνιε;

Ι-Ξέρω γώ,τις ζωές των άλλων ίσως,απο την  κλειδαρότρυπα.

Δ-Είπες κλειδαρότρυπα,και πρέπει να αλλάξω κλειδαριές.

Ι-Που θ'άλλάξεις κλειδαριές πάλι;

Δ-Στην ντουλάπα που βάζω τα τρόφιμα.

Ι-Γιατί κλειδώνεις τα τρόφιμα,μην σου τα κλέψουν;

Δ-Nαί,γιατί θα είναι πολύτιμα αύριο,θα βγάλω λεφτά.

Ι-Από τα τρόφιμα,πως;

Δ-Δεν έχεις δεί τις ταινίες στην κατοχή,με τους μαυροαγορίτες;

Ι-Είσαι καλά,η να φωνάξω τους τύπους με τις άσπρες ρόμπες;

Δ-Eγώ είμαι απλά προνοητικός,και μην τολμήσεις τότε να μου ζητήσεις βοήθεια.

Ι-Αυτότο είδες στις ειδήσεις;

Δ-Oχι,ποιές ειδήσεις;Tο διάβασα στην εφημερίδα οτι,στην κατοχή μερικοί βγάλαν πολλά χρήματα έχοντας πολλά τρόφιμα.

Ι-Και θα εκμεταλευτείς ανθρώπους για λεφτά;

δ-Γιατί το λες εκμετάλευση,φαγητό θα τους δώσω,και αυτοί κάτι που δεν τρώγεται 

Ι-Χρήματα,χρυσό;

Δ-Kάτι τέτοιο,εγώ θα δώσω τρόφιμα και θα πάρω ένα κομματι χαρτί,η μέταλλο 

Ι-Είναι μια απόψη και αυτή.

Δ-Είδες,που με κατακρίνεις πάντα 

Ι-Τελικά,δεν μου απάντησες σε αυτό που σε ρώτησα.

Δ-Τι με ρώτησες;

Ι-Eλα ντε,τι σε ρώτησα;Oύτε εγώ θυμάμαι.

Δ-Αστο τώρα,κουράστηκα ήδη.

Ι-Καληνύχτα .

 

Ιανός και Δελφινόσημος,δύο τύποι σημερινοί,που κυκλοφορούν ανάμεσά μας,και έτσι και αλλιώς,το νόμισμα που έχει δύο όψεις,το καλό και το κακό που συνυπάρχουν,ένα βήμα μπροστά και συγχρόνως ένα βήμα πίσω,αυτό που λέγεται ακινησία,πότε αριστερά στο δρόμο της κακίας,και πότε δεξιά στο δρόμο της Αρετής,ειρηνικοί και ταυτόγχρονα πολεμοχαρείς,να τους φάμε τους τουρκαλάδες,φτάνει να μην είναι τα δικά μας τα παιδιά στα κουτιά άμα λάχει,καλημέρα,και πριν γυρίσεις το προσωπό σου έγινε καληνύχτα,άσπρο έξω μας,και κατάμαυρο μέσα μας,άδικοι και φιλάνθρωποι στην κοινοποίηση της ανημποριάς των άλλων,αλλά είπαμε,και θεός και διάβολος,ένας διπλός όμορφος κόσμος,εκεί που οι δύο τύποι μας ο Ιανός και ο Δελφινόσημος,ένα ντουέτο ομούσιας δυάδας,που καταπώς λέει,και η Βίβλος.

Ο άλλος ΙΑΝΟΣ,

και ο αλλος ΔΕΛΦΙΝΟΣΗΜΟΣ 

 


 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 13:ΘΕΩΡΙΕΣ ΥΠΝΟΥ

  Είχα πέσει για ύπνο,νωρίς σχετικά,πάντα το έκανα έτσι,από φόβο,μην και δεν τηρήσω το μέτρο,μην και χαλάσω μια ισορροπία φτιαγμένη στα μέτρ...