Σάββατο 24 Οκτωβρίου 2020

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 10: ΣΕΞ ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΑΝΤΕΞ

Ας αρχίσουμε απο τα βασικά.Τι είναι το σέξ ;Μήπωςείναι,η πρακτική εφαρμογή του εναγκαλισμού των αγγέλων με τα άστρα,που γράφαμε με  ωραία καλλιγραφικά γράμματα,όταν είμαστε παιδιά;Μπά όχι,δεν φαίνεται.Η γενετήσια ορμή επιβολής,του ενός φύλου στο άλλο;Μπά,ούτε αυτό.Πρέπει να έχει μέσα η εξήγηση ζάχαρη και μέλι,η επιβολή έχει δύναμη και βία,δεν έχει ζαχαρωτά,άρα ούτε αυτό.Η ανάγκη για διαιώνιση του είδους δεν είναι σέξ,είναι διαδικασία εφαρμομένης μηχανικής,άρα ούτε αυτό .

Ο έρωτας,το πάθος,ο πόθος,η επιθυμία,είναι αποτελέσματα η προυποθέσεις του σεξ;Yπάρχει διαφορά μεταξύ έρωτα,αγάπης,και σεξ,Ανοησίες ψυχολόγων,και του κακομοίρη του Φρόιντ,που αγάμητος ήταν και έτσι πέθανε,η μήπως του άλλου του ψυχανώμαλου του Καρλ Γιούνγκ,που ακόμη και σήμερα,ευειδείς κυράτσες προστρέχουν στα φώτα τους,για να την ερμηνεία του θέματος.Σημαντικός και καινοτόμος ο πρώτος,στο χώρο της ανάλυσης του εγώ,του υπερεγώ,και του ασυνείδητου,αλλά οδηγίες για ένα καλό πήδημα,δεν έδωσε,ούτε μας φώτισε ..

Η ανάγκη για αύξηση του πληθυσμού,και άλλοτε περιορισμού του,ανατέθηκε στην εκκλησία,και στις θρησκείες,και το σέξ αντί για ελεύθερη επιλογη και χαρά,τόκρυψαν κάτω από τα μαύρα ράσα τους,και το δαιμονοποίησαν.Ομως και στα ζώα,που είναι ελεύθερα,πολυγαμικά,και χωρίς ταμπού,και εκεί,περισσότερο ρόλο επιβολής και κυριαρχίας μου φαίνεται μου ότι έχει το σέξ,παρά ευχαρίστηση.

Λοιπόν,με λίγα λόγια,σεξ και έρωτας ίσον εγκέφαλος,τίποτε άλλο,τα αλλα όλα είναι επακόλουθα και επιφυλίδες.Μέχρι εδώ,σας είπα πολύ συνοπτικά για το σεξ και τον έρωτα.Επειδή μόνο η ελληνική γλώσσα έχει πολλές λέξεις,έρωτας,αγάπη,συνουσία,πήδημα κλπ,για την οικονομία και για λόγους συνεννόησης και ελληνικότητας,ας μιλήσουμε για τον έρωτα και όχι το ξενέρωτο και κρυόπλαστο όρο σεξ (sex)

Ερωτας ίσον εγκέφαλος,ίσον μυαλό,ίσον θέλω και γουστάρω.Είναι βέβαιο οτι,μέσα μας,κουβαλάμε ο καθένας άπειρες ακούσιες εμπειρίες και ακούσια συσωρευμένη γνώση.Ισως,αυτό εξηγεί γιατί,ο καθένας μας έχει συγκεκριμένους ανθρώπους,που θέλει να ερωτευθεί,και να κάνει έρωτα μαζί τους,και όχι όλους,και χωρίς αρχή και τέλος.Αρα,κάπου εκεί στην κεφάλα μας,κουβαλάμε το κουμπί,και υπάρχει ένα φωτάκι που μόλις βρεί το καλό πόλο,και το ιδανικό κώλο θάλεγα,ανάβει βγάζοντας σπίθες.Ενας βιοχημικός συνδυασμός βιολογικών αντιδράσεων,μας ενημερώνει οτι εδώ είμαστε,και εδώ θέλουμε,και εδώ θα μείνουμε,μέχρι να ικανοποιηθεί η ανάγκη αυτή του σώματος πια,κατ'εντολή του εγκεφάλου μυαλού.

Ωραία,φάγαμε τόσες λέξεις,για να σας πω κάτι που οι περισσότεροι ξέρετε,και με μάλλον βαρετό τρόπο,και τώρα περιμένετε να κάνουμε το φαγητό λύσσα.Θέλετε να δείτε από την κλειδαρότρυπα του άλλου,καίγεστε για πιπεράτα και προκλητικά,αλλιώς το έργο θα κατέβει αυτοθωρεί και παραχρήμα.

θα μπορούσα να σας απαριθμήσω εικόνες και ιστορίες,από την τέχνη,απο την μυθολογία,και την ιστορία,που ο έρωτας,και η επιθυμία μεταξύ των ανθρώπων,όρισε την ίδια την εξέλιξη,και άλλαξε την πορεία αυτού του ανόητου κόσμου.Ομορφα γλυπτά του Φειδία,εικόνες άπειρου κάλλους απο τους ζωγράφους της αναγέννησης ήταν βασισμένες στον έρωτα στην εξύμνηση της επιθυμίας,παρά το σκοτεινό πέπλο που έβαζαν οι θρησκείες και οι κάθε λογής φανατικοί θρησκόληπτοι.

Αφού το θέλετε τόσο πολύ,και επειδή βλέπω ήδη να έχετε ψιλοβαρεθεί,ας το κάνουμε λίγο πιο όμορφο,πιο προκλητικό,και πιο αμαρτημένο.

Βέβαια,οι εμπειρίες του καθενός,καμμιά σχέση δεν έχουν με των άλλων,αλλά όπως ξέρουμε εμείς οι φιλόσοφοι,το κουτσομπολιό ήταν η απαρχή της κοινωνικότητας από τους πρώτους ανθρωπίδες τροφοσυλέκτες.Μας αρέσει,να ακούμε,και να βλέπουμε τους άλλους,άλλωστε όταν διαβάζουμε ερωτικά βιβλία και βλέπουμε ερωτικές ταινίες,αυτή την επιθυμία της διαφορετικότητας,και της πρόκλησης επιδιώκουμε.

Ας μιλήσουμε λοιπόν για τα ερωτικά του Ιανού,που τα έχουμε τώρα πρόχειρα,και είναι έτοιμος,να τα βγάλει στο κοινωνικό φόρουμ,για ανάλυση,και εξέταση,και όχι προς θεού απο περιέργεια και κουτσομπολιό.

Αντέχετε;Η μήπως θα σας χάσω ακόμη και εσάς τους λίγους,και δεν θα μου ξαναμιλήστε ποτέ;Οχι,πως με ενδιαφέρει και πολύ,αλλά σκέφτομαι,το θέλετε ατόφιο;Η μήπως λίγο σόφτ,και πιο προσεκτικό,μην και πατήσουμε τα ιερά και όσια της φυλής;

Ιανός λοιπόν,εγώ δηλαδή,έμαθα για το σεξ και τον έρωτα διαβάζοντας βιβλία απο περιέργεια και παιδική αφέλεια στην δημοτική βιβλιοθήκη,δίπλα στο σχολείο,μιλάμε για παιδί.Σιγά-σιγά,μαζί με τον μικρό ήρωα διάβαζα και Μάσκα,όπου υπήρχαν έστω και ακροθιγώς συνευρέσεις.Ητανε πιο πολύ φαντασία και φτιαγμένες εικόνες στο μυαλό ενός παιδιού,παρά μια πραγματικότητα.Ομως θυμάμαι,πως πάντα,είχα  επίμονα,το μυαλό μου τα κορίτσια,τι χρώμα βρακιά φορούσαν,μετά έκανα το ίδιο με τις δασκάλες και τις καθηγήτριες και κατέληξα να έχω το πιο όμορφο φετίχ μεταξύ άλλων,τα όμορφα εσώρουχα,και μόνο λευκά και στην συνέχεια μαύρα.Ετσι,ασπρόμαυρο χωρίς ιριδισμούς,απόλυτο μυστήριο,μιας αποπλανημένης από μένα αγνότητας το λευκό,και μιας σκοτεινής φαντασίωσης,που μούκανε το μαύρο χρώμα.

Είχα μια δασκάλα την κυρία Κατίνα,εξαιρετική,και επειδή με πρόσεχε ιδιαίτερα,σχεδόν κάθε μεσημέρι πηγαίναμε στο σπίτι της,που ήταν λίγο πιο κάτω απο το σχολείο,μέσα σε κήπους και δέντρα,προς την κάτω πόλη.Εκεί,η δασκάλα έβγαζε μπροστά μου την μπλούζα που φορούσε,λευκό πάντα σουτιέν,μέχρι να βάλει την μπορντό μακρυά  ρόμπα και να χαθεί η μαγική εικόνα.Αυτή ήταν η πρώτη μου επαφή με κανονική γυναίκα,αλλά το μάτι στις συμμαθήτριες ήταν καθημερινή απόλαυση.

Την ίδια εποχή κατάλαβα οτι,στο διπλανό δωμάτιο,που κοιμόνταν οι γονείς μου,κάτι χαρχάλευαν,πνιχτοί ήχοι και βογγητά,μου άρεσε να περιμένω κάθε βράδυ την φάση,χωρίς να ξέρω και πολλά ακόμη,αλλά κατά ένα περίεργο λόγο χάζευα τα απλωμένα εσώρουχα της μάνας μου στα σχοινιά,και τα συνδύαζα με τα βραδυνά αμαρτήματα.

Οταν πήγα στο Γυμνάσιο,άρχισαν να πρώτα φουσκώματα,χωρίς λόγο και αιτία το πρωί ειδικά,είχα και την πρώτη φιλενάδα επίσημη και προστατευόμενη μου,αλλά καταλάβαινα ακούσια οτι,κάθε φορά που την ακουμπούσα,φούσκωνε στα σκέλια μου,σκληρό ξύλο,πονούσε απο την πίεση και σιγά σιγά αντιλήφθηκα οτι,έπρεπε να την εκτονώσω,και έτσι μπήκα στην χορεία των αυνανιστών,με σύστημα και μέθοδο.

Η μαλακία,κοινώς αυνανισμός,πρέπει να είναι ο καλλίτερος τρόπος εκτόνωσης και αποφυγής δυσάρεστων καταστάσεων για την οικουμένη,και εγώ εντρύφησα σε αυτή,με πάθος,συστηματικά,είτε μόνος μου,είτε με παρέα,από τότε και στους αιώνες που ακολούθησαν μέχρι σήμερα.

Εκείνη την εποχή και λίγο αργότερα έμαθα για δύο βιβλία,και τα δύο σχεδόν απαγορευμένα.Το ένα ήταν ''Ο εραστής της Λαίδης Τσάτερλυ''και το άλλο ήταν ''Η Κόκκινη κουρτίνα''Το πρώτο βιβλίο,ήταν μια επανάσταση λόγου και ηθώ κυρίως,και τίποτε το ερωτικό δεν μου προκάλεσε,το δεύτερο όμως ,ήταν η παρακολούθηση καταστάσεων απο την ηρωίδα,τις συνευρέσεις των άλλων,και τα κρυμμένα ερωτικά κύματα που ξεχείλιαζαν μέσα από κάθε σελίδα.Αυτό το βιβλίο,ήταν τον πρώτο μου ερωτικό βοήθημα,παρά το γεγονός οτι σήμερα,σε κανένα ούτε αυτό,θάλεγε κάτι ερωτικό.Είπα,ωρέ μαλακία που θα πέσει με τον εραστή της Λαίδης,όμως δεν έγινε τίποτε,ενώ με την κόκκινη κουρτίνα,δεν μπορούσα να τον ακουμπήσω ένα μήνα απο την ταλαιπώρια που είχε υποστεί.Είχε πονέσει το χέρι μου,και μάλιστα φοβήθηκα οτι,μήπως και κάνω και καμμιά σοβαρή αμαρτία και με τιμώρησε ο Θεός,από την τόση κατάχρηση.

Στην συνέχεια άρχισα μανιωδώς να διαβάζω βιβλία,αναζητώντας ερωτικές περιγραφές και μόνο αυτές,τα ξεφύλιζα μέχρι να βρώ το κατάλληλο κείμενο,και να μείνω εκεί,βουτηγμένος στις γραμμές και στην αμαρτία,έτσι ένοιωθα,και κάνοντας αυτό,ξεφυλίζοντας σιγά-σιγά,αναγκάστηκα να διαβάζω όλο το βιβλίο,πολλά βιβλία,ακόμη και τις εφημερίδες που τύλιγαν τα ψάρια.Εκείνη περίπου την εποχή,μεταξύ 13-15 ετών,ανακάλυψα τις περιπέτειες του Τζιάκομο Καζανόβα.Ο τύπος,είχε πολλές παράλληλες σχέσεις με όμορφες γυναίκες της εποχής με καλόγριες,με την ηγουμένη,και δύο σημαντικές γυναίκεςτου,είχαν τα μονογράμματα ΜΚ και ΜΜ.Ετυχε(;) στην συνέχεια της ζωής μου,να έχω παρτίδες την ίδια εποχή με δύο κορίτσια που είχαν ακριβώς τα ίδια αρχικά γράμματα.Τυχαίο λές;Yποσυνείδητη προσταγή,σε πειθήνιο ερωτικό πλάσμα μάλλον.

Μάθαινα τότε,από πονηρές συζητήσεις για ερωτικές καταστάσεις,για την ευκολία των γυναικών του νησιού στο πόλεμο με τους Ιταλούς,και όλη η ατμόσφαιρα ήταν μια μεγάλη κρεβατοκάμαρα,όπου όλοι σχεδόν,δεν έκαναν τίποτε άλλο,από το να πηγαίνουν με όποιον επιθυμούσαν.Κάπου όλο αυτό μου φαινόταν υπερβολικό,αλλά μου άρεσε να το ακούω,είχα αποκτήσει μέσα μου μια ελευθερία,ελευθεριότητα θα την έλεγες ακόμη και σήμερα,και είχα φτιάξει στο μυαλό μου,φανταστικές ερωτικές καταστάσεις. 

Είπα και εγώ να κάνω κάτι σημαντικό στο τομέα,πέρα απο την ξανθιά φιλεναδούλα που το μόνο που κάναμε ήταν άγουρες επαφές,και το μόνο που φαινόταν ερωτικό ήταν το σήκωμα του κλαπέτου.Είχαμε στο σχολείο μια νεαρή καθηγήτρια και μας έκανε γαλλικά,με μακρυά ξανθά μαλλιά,ωραίες γάμπες και κορμί.Εγώ,περιέργως την κοίταζα τμηματικά,με ενδιέφερα απο την μέση και κάτω,και από τους ώμους και πάνω,κυρίως τα μάτια της.Τα μάτια της με θάμπωναν,αλλά οι γοφοί και τα πόδια της με τρέλαιναν.

Ενώ γενικά καθόμουν στον τελευταίο θρανίο,οι καλοί και ψηλοί μαθητές καθόνταν πίσω,στο μάθημα των γαλλικών καθόμουν στο πρώτο,με μόνο ένα στόχο,να μπανίζω τα πόδια της καθηγήτριας και να περιμένω να αλλάξει πόδι για να δώ και τα ενδότερα.Η φαντασία μου οργίαζε,και όχι μόνο αύτό,είχα φτιάξει και ολόκληρο στόρυ και το έλεγα στους συμμαθητές μου,με καμάρι και πάθος.Έβλεπα,μέχρι τρίσβαθα ανάμεσα στα πόδια της,που δεν φορούσε δήθεν ποτέ εσώρουχο,που ήταν έτσι η περιοχή της ήβης,περιγραφές με λεπτομέρειες,που άλλοι,εντυπωσίαζονταν,και άλλοι με πιάναν στην καζούρα.

Μέχρι που το είπαν στην καθηγήτρια,και σταμάτησε να φορά φούστα,αλλά εγώ ακόμη έβλεπα και περίγραφα εικόνες,πηγές και λαγκάδια.Ηταν η πρώτη μου επαφή με την ερωτική φαντασίωση. 

Ηρθα στην Αθήνα,σχεδόν δεκαπέντε,και όλα άλλαξαν με μιάς.Ερωτικά ήμουν ασυγκαράτητος,ήθελα να διαβάζω βιβλία,να βλέπω ταινίες,μόνο και μόνο για το έρωτα.Το μυαλό μου,για μια περίοδο που κράτησε αρκετά,ήταν εκεί,έρωτας πάνω από όλα,και για όλα.

Το πρώτο καλοκαίρι στην Αθήνα δούλευα στις οικοδομές,στον θείο μου, στην Βουλιαγμένη,φτιάχνοντας μια μαιζονέτα.Δίπλα έμεινε μια γυναίκα,θάταν λίγο πάνω απο σαράντα,και επειδή έκανε και ζέστη κυκλοφορούσε ημίγυμνη,άλλοτε με μαγιό,και άλλοτε μόνο με τα εσώρουχα.Ηξερα τις ώρες,και έπαιρνα θέση στον πρώτο όροφο να κάνω το τέλειο μπανιστήρι,και είχε γεμίσει ο χώρος απο λευκές λίμνες παχύρευστων υγρών,και μετά προσπαθούσα να τα αναμείξω με άμμο και τσιμέντο,ήταν το πιο τέλειο σπερμογόνο χαρμάνι που είχα κάνει.Μια μέρα,με είδε η τύπισσα,και την άλλη μέρα το πρωί όταν ήμουν δίπλα στο φράχτη,μου λέει ''Σου αρέσει το θέαμα;θες να το δείς απο κοντά;''δεν πήγα βέβαια,αλλά κάθε μέρα μετά,κυκλοφορούσε γυμνή από την μέση και πάνω,και εγώ συνέχιζα το ίδιο βιολί,και ένοιωθα μεγάλή ερωτική απόλαυση,που ήξερα,οτι ήξερε,και οτι το απολαμβάναμε και οι δύο.Ετσι δημιουργήθηκε η ερωτική συμμετοχή μετα γνώσεως,αλλά εξ αποστάσεως.Μου άρεσε πολύ,που το ήξερε,σιγά σιγά το έκανα και επίτηδες,και όλη αυτή διαδικασία την είχα καρφιτσώσει στις ερωτικές μου αναμνήσεις,στο τοίχο της ερωτικής μου ζωής .

Εκείνη την χρονιά στην πρώτη στο Λύκειο,δημιούργησα μια φιλία με ένα παιδί,που ο πατέρας του είχε μια μεγάλη επιχείρηση με είδη υγιεινής στην Πατησίων,η Αχαρνών δεν θυμάμαι,και είχε και μια σύζυγο και μάνα του παιδιού σκέτη κόλαση.Ψηλή,μελαχροινή με όμορφα πόδια,και για κάποιο λόγο,όταν πήγαινε σπίτι να βοηθήσω τον γιό της στα μαθήματα,είχα την εντύπωση οτι φορούσε και πιο λίγα ρούχα.Είναι αλήθεια οτι,μόλις την είδα,με σόκαρε απο την ερωτική επιθυμία που ένοιωθα γιαυτήν,ντρεπόμουν και να το σκεφτώ όταν ήμουν με τον φίλο μου,τα βράδυα ξενυχτούσα μαζί της ώρες ατέλειωτες,με είχε απορροφήσει σαν σφουγγάρι.Για λόγους ανδρικής μαγκιάς και υπερβολής πίστευα και έλεγα οτι,αυτή με αποπλάνησε,αλλά ήταν ακόμη μια ψευδαίσθηση μου,απο τις πολλές που είχα,και έχω στην ζωή μου.Με είχε ξεζουμίσει,είχα χάσει ίσαμε δεκαπέντε κιλά,η μάνα μου είχε φοβηθεί,που έφερε γιατρό στο σπίτι,και εγώ με την γλώσσα έξω,συνέχιζα αυτό το ερωτικό παραλήρημα που κράτησε εξ μήνες.

Την κοπανούσα απο το σχολείο,και τρύπωνα στο ισόγειο στην Κηφισίας και έβγαινα τρικλίζοντας,χαμένος και γεμάτος μαγεία.Απο μαθητής στην Σάμο του 19 και 20 βρέθηκα στην πρώτη Λυκείου να την τελειώσω με δυσκολία 11 στο απολυτήριο,και 9 στην έκθεση,που ήταν και το δυνατό μου σημείο.

Ηταν η πρώτη γυναίκα που είδα,που ήταν ξυρισμένη παντού.Με έβαζα να τις κάνω απίστευτα πράγματα,και γελούσε με την αδεξιότητα μου,την βιασύνη μου,και την επιθυμία μου,να της λέω λέξεις,να της περιγράφω καταστάσεις που έπρεπε να είχα διαβάσει απο πρίν,γιατί απο εμπειρία δεν είχα τίποτε.Αργότερα βρήκα λέξεις να την περιγράψω,μου όρισε το σκεπτικό,τις ανάγκες μου και την ελευθερία του νού που εφαρμόζεται στο σώμα χωρίς ενοχές και φόβο.Εκεί,για πρώτη φορά,έμαθα να παλεύω με τις φοβίες μου,είπα αφέσου,άστο να σε πάρει το κύμα,να σε πάει σε άλλους τόπους.

Μετά από ενάμισυ χρόνο,ξαναπήγα στο νησί,έφηβος και εκπαιδευμένος πια.Τώρα μπορούσα να κοτάξω στα ίσια,να κάνω την επιθυμία μου σαίτα που ευθύβολα θάβρισκε το στόχο,που ήταν ερωτικός,δηλαδή να ακουμπούσε η γλώσσα του μυαλού μου στο μέλι.Κάθε στιγμή και μια έκρηξη απο τεστοστερόνη ξεχύλιζε μέσα μου,και κατάκαιε τα πάντα στο διάβα της.Ομως υπήρχε ένα τεχνικό πρόβλημα,στις αντλίες που βιάζονταν να ρίξουν νερό στην πυρκαγιά.Η Ζωή,η μαμά καλέ,μου είχε πεί,βαρύγδουπα:Mάθε να περιμένεις,μάθε να αντέχεις,μην υποκύπτεις.Αν και,οι μικρές περιπέτειες μου δεν ήξεραν από τέτοια,και την τύφλα τους,εγώ ένοιωθα μισός και ελλειπής.

Στην Σάμο ο ερωτισμός συνέχιζε ακάθεκτος,και υπάρχαν λύσεις για όλα.Στην Σμύρνη υπάρχει η Μαριγώ,άκουσα.''Ποιά είναι βρε παιδιά η Μαριγώ;''ρώταγε ο αφελής έφηβος Ιανός.

''Θα δείς,θάρθεις,θα πάμε την άλλη βδομάδα'' 

''Και δεν πάμε είπα'',αφού σκέφτηκα,ανατολή,έρωτας και σορόπια,και πάνω απο όλα λαγνεία.Πήγαμε στην Σμύρνη,σε ένα παληό αρμένικο αρχοντικό,με μεγάλα παράθυρα και ψηλά ταβάνια,πολυέλαιοι και κόκκινο βελούδο παντού.

''Τι είναι εδώ βρε παιδιά;'' ρώτησα ..''Θα δείς''είπαν οι άλλοι

Τι θα δω,και θα δώ,σκέφτηκα τσαντισμένος.Ωσπου κάποια στιγμή εμφανίζεται μια μεγάλη γυναίκα,χοντρή,και ψηλή,με έντονο μακιγιάζ,χείλη βαμμένα κόκκινα πολύ έντονα,και μου λέει:

''Eσύ θέλεις μάθημα για να μην τελειώνεις γρήγορα;''

Nτράπηκα τόσο πολύ,πούξεραν το ''πρόβλημα μου..''

''Ναι εγώ''είπα ντροπαλά 

''Γδύσου..''

''Ολα;'' 

''Τι,τα μισά;''είπε το κρεάτινο βουνό ..

Γδύθηκα τσιτσίδι,και δεν ήξερα τι να κάνω τα χέρια μου..

''Μάλιστα''είπε η τσατσά,''Ωραία,για να δούμε''

Δεν υπάρχει περίπτωση να μου σηκωθεί στον αιώνα των αιώνων, σκεφτόμουνα.

Αλλά και εδώ λάθος,και όλα όσα σκέφτονται οι άνθρωποι σε ίσες γραμμές, και χωρίς να χρησιμοποιούν την φαντασία τους ελεύθερα....Και σηκώθηκε ο Θοδωρής,και περίμενε το μάθημα από την Μαριγώ.

Με έφτανε στο αποκορύφωμα,και μόλις τόνοιωθε,είχε μια βίτσα μια λυγαριά λεπτή αλειμμένη με ένα λάδι στην άκρη,και τον χτυπούσε.Δεν με πόναγε,αλλά με αναπροσανατόλιζε.Αυτό κράτησε ώρα,και την επόμενη μέρα.Πριν φύγουμε μούβαλε το δαχτυλό της με πολλά χρυσά δαστυλίδια στο κρόταφο,και μου λέει:

''Μάθε να το ακούς,μην αφήνεσαι στην ευκολία,αυτό που δεν θέλουν οι γυναίκες,αυτό μόνο,είναι η ευκολία.Aκόμη και εαν δεν τα καταφέρεις όπως θες,θα κερδίσεις την εκτίμησή τους,και εκτίμηση γυναίκας στον έρωτα,είναι η μεγαλύτερη επιβεβαίωση.''

Μέχρι τα δέκαοχτώ λοιπόν,είχα αποκτήσει όχι τόσο εμπειρίες,αλλά φιλοσοφία και μελέτη του έρωτα.Στο έρωτα σκέψου τον άλλο,κάντο γιαυτόν,μην αφήνεσαι,και μην σε παρασύρει η γυναίκα-σώμα.Μπες μέσα στο μυαλό της,και ψάξε,τι θέλει,θα τρομάξεις απο αυτά που θα διαπιστώσεις.Μπορείς να τα κάνεις και πράξη;Mπράβο σου,και άσε την λαγνεία σου ελεύθερη.

Tα επόμενα χρόνια ήταν πολύ δύσκολα για μένα,και ο ερωτισμός μου μπήκε στο ντουλάπι.Ομως πάντα έψαχνα να βρώ καινούργιες φόρμες,και καινούργιες φράσεις,και κρατούσα την φαντασία μου ζεστή,και τις φαντασιώσεις μου στο ντουλάπι.

Μια ταινία όμως με ξανάβαλε στο παιχνίδι,και αυτή ήταν ''Η ωραία της ημέρας'' με την Κατρίν Ντενέβ του Λουίς Μπονουέλ.Για μένα ίσως η πιο ερωτική ταινία που είδα ποτέ.Η Ντενέβ πανέμορφη ξανθιά,να μοιράζεται,σε ένα κόσμο φαντασιακό η πραγματικό τις επιθυμίες της,με τρίτους ..

Η εποχή της ''Ιστορίας της Ο'',τα διαβάσματα του μαρκήσιου Ντε Σάντ,και το βιβλίο και η ταινία ''Εμμανουέλλα'',''Η αυτοκρατορία των αισθήσεων'' συμπλήρωσαν τις δικές μου εικόνες για το έρωτα,που δεν είχε προαπαιτούμενα,που δεν είχαν ανοχή και ενοχή,αλλά διπλά ίδια θέλω.

Υπήρξαν,και από δική μου ευθύνη,οι περισσότερες εμπειρίες νάναι μέτριες εώς κακές,γιατί και μόνο γιατί,σε καμμιά από αυτές,δεν υπήρχε η ταύτιση μυαλού και σώματος.

Είναι όμως και οι μονάκριβες,και έτσι τις νοιώθω να αξίζουν πολύ περισσότερο από οποιοδήποτε αριθμό,μακρυά απο εγωισμούς και φαλοκρατικές αντιλήψεις.

Μέσα από την ερωτική φιλολογία,και ενασχόληση με το άθλημα,προβληματίστηκα για πολλά,και σκέφτηκα και πολλά που θα σας σοκάρουν,αλλά εγώ τα σκέφτηκα.Π.χ.δεν επιχείρησα ποτέ,να έχω ομοφυλοφυλικές σχέσεις με άντρα,όχι γιατί με ενοχλούσε,αλλά γιατί δεν μου έβγαινε με κανένα ερωτικό τρόπο.Εχω δεί αντρικό έρωτα,μου άρεσε αισθητικά,αλλά δεν  μου άρεσε ερωτικά.

Δεν έχω πάει ποτέ,εκτός από μια φορά σε ηλικία 16 ετών με γυναίκα επι πληρωμή,όπως και δεν έχω παρακολουθήσει ποτέ live sex,παρά το γεγονός οτι,σε πολλά ταξίδια υπήρχαν πολλές ευκαιρίες,ακόμη και για λόγους χαβαλέ.Εχω δεί τσόντες,αλλα δεν είμαι ρέκτης,και δεν μου λένε τίποτε.

Ηθελα να πάω σε ένα όργιο στην Κηφισιά,πήγα το είδα αλλά,και πάλι δεν μετείχα,δεν μου έβγαινε η ανάγκη του σεξ για το σεξ,και η χωρίς λόγο σπατάλη υγρών και μυρουδιών.Ωραίο θέαμα,δεν αποκτούσες εμπειρίες,αλλά ήταν μια εικόνα ελευθεριότητας και bon vivant.

Επίσης,παρά το γεγονός οτι,το σκέφτηκα,δεν προσπάθησα,να μπώ στην διαδικασία για ανταλλαγή  συντρόφων,αν και η ιδέα με εξιτάρει,αλλά θέλει,δεν ξέρω και εγώ αλήθεια τι θέλει,για να πετύχει..Κυρίως ήταν το γεγονός οτι όσοι το κάναν,δεν το ξανάκαναν ποτέ.

Πάμε τώρα,στα βαθειά νερά του έρωτα..

Εχω εδραιώσει άποψη και θέση,και θεωρώ οτι εξυπηρετεί την φιλοσοφία μου για την ερωτική αναζήτηση,την απελευθέρωση και την απόλαυση.Η δική μου αρχή είναι η εξής:

Πριν σας την πώ,ας δούμε τι υπάρχει δίπλα μας,για τον έρωτα,για την ηδονη και την ευχαρίστηση.Αποχή,έλλειψη ενδιαφέροντος,αδυναμία,φόβος,ενοχή και ντροπή,είναι αυτά που βλέπουμε συχνά,ενώ ξέρω οτι π.χ. ο Αριστοτέλης θέλει να κάνει αυτό,το γουστάρει τρελά,αλλά φοβάται να το πεί,ντρέπεται να το βγάλει ακόμη και στον καθρέπτη του,ενώ ξέρω οτι,η Κλεοπάτρα θέλει να αφεθεί,θέλει να γίνει μια βάρκα που την χτυπούν τα κύματα του πάθους άλλων,αλλά δεν μπορεί,μια λίμπιντο καταπιεσμένη,κρυμμένη,οδηγεί στο μηδέν και στο τίποτε.Εαν κάποιος θέλει να δοκιμάσει κάτι που του εξιτάρει το μυαλό,σκέφτεται οτι,οι άλλοι θα τον πούν ανώμαλο,και θα του βάλουν κακό βαθμο στην σοβαρότητα του,και μαραζώνει και υποκύπτει στην έλλειψη και γίνεται ουδέτερος,ένα αρσενικοθήλυκο ευνουχισμένο όν. 

Γιαυτό

Μην καταδικάσετε την αδυναμία,βοηθήστε την εναλλακτική,αφήστε τον εαυτό σας να πάει λίγο πιό λοξά,σταματήστε να είσθε αυστηροί κριτές του εαυτού σας,και εισαγγελείς για τους άλλους,κάντε το,με συναίνεση,δοκιμάστε να φύγετε απο το παράθυρο,αφού δεν σας χωράει η πόρτα.

Εδώ μέσα δεν θέλω σεμνότυφους και σοβαρούς κριτές,όποιος δεν αντέχει, ας διαβάσει το ''Λοιπόν'' η την Espresso και να φτιάχνεται γυρνώντας τις σελίδες.Εδώ μέσα,ψάχνουμε να βρούμε,την ηδονή και τον έρωτα,χωρίς να φτάσουμε στις ζωώδεις συμπεριφορές,όλοι με όλους.

Και για αυτό,εγώ λέω ότι:Βρες τον σύντροφο που θέλεις,μάθε του να σκέφτεσθε το ίδιο,ασχολήσου  με αυτόν,κάνε οτι τον ευχαριστεί,οτι και νάναι,οτι σου ζητήσει,το πιο ακραίο,το πιο προκλητικό,κάντο,αφού εσένα δεν σε ενοχλεί,και αφού έτσι,κάνει τον άλλο ηδονοθήρα σου..


Ξέρω τώρα,θα μου πείτε ότι,δεν σας είπα κάτι πιο χειροπιαστό,κάτι πιό πιπεράτο,πιο σύγρονο,άλλη φορά,σε ένα βιβλίο ίσως.

Θέλω να δώ τους σεμνότυφους,τους σοβαρούς και τους σημαντικούς,να διερρηγνύουν τα ιμάτια τους με το κείμενο,ζητώντας να πάει στο πύρ το εξώτερο....

''Εμείς είμαστε σοβαροί,εμείς έχουμε λεφτά,εμείς έχουμε θέση,έχουμε παιδιά,εγγόνια,δεν είμαστε ερωτύλοι,είμαστε θρήσκοι,επιμελείς,φιλάνθρωποι,είμαστε αξιοσέβαστα μέλη της κοινωνίας''

Και εμείς,φοβηθήκαμε,και είπαμε:Καλώδιο μακρύ ....

 

Εγώ, ο ΙΑΝΟΣ ΔΕΛΦΙΝΟΣΗΜΟΣ  




Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 13:ΘΕΩΡΙΕΣ ΥΠΝΟΥ

  Είχα πέσει για ύπνο,νωρίς σχετικά,πάντα το έκανα έτσι,από φόβο,μην και δεν τηρήσω το μέτρο,μην και χαλάσω μια ισορροπία φτιαγμένη στα μέτρ...