Τετάρτη 2 Οκτωβρίου 2013

ΠΟΙΗΤΟΜΕΤΡΟ


....παλεύοντας με τα όνειρα μου ,στην αντίπερα όχθη της ζωής μου ,βρέθηκα
Μικρά κύματα ,μεγάλη δίψα μούφεραν ,στεγνώνοντας την ψυχή μου στα βότσαλα ,απώθησα.
Γκριζοπράσινα φύλλα ,την αιδημοσύνη έκρυψαν,
γρήγορες κοφτές ματιές ,στην ζέστα του ήλιου ,αφέθηκαν

Άφησα τ´αποτύπωμα του ποδιού μου υγρό ,στην πέτρα που ξαπόστησα
Γύρισα σ´είδα ,μου κρύφτηκες, πίσω απο την αδύνατη λυγαριά
μικρό πουλί ,που ανάδεψες αδύνατες βέργες ..

Με τρόμαξες ,η ματιά σου με κάρφωσε ,στιλπνό ατσάλι ,
φωτιά άναψε μέσα μου μεμιάς, πύρινες σφαίρες γίνανε όλα ,
και μια θαλπωρή συνάμα το λαιμό μου ,σφράγισε .........

Προσωπικά ανάλεκτα ,ποιητούμενα ,γραμμένα τον Απρίλιο κάποιου χρόνου στο παρελθόν ,


Είναι σαν ,τα τωρινά
.....Μνήμες ανακλήθηκαν  απο την εφεδρεία ,και στρατός για πόλεμο ξεκίνησε ,
όπλα με λυγισμένες άκρες ,σφαίρες απο χαρτί ,άηχα όλα ...σιωπή .

ΔΕΛΦΙΝΟΣΗΜΟΣ











Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 13:ΘΕΩΡΙΕΣ ΥΠΝΟΥ

  Είχα πέσει για ύπνο,νωρίς σχετικά,πάντα το έκανα έτσι,από φόβο,μην και δεν τηρήσω το μέτρο,μην και χαλάσω μια ισορροπία φτιαγμένη στα μέτρ...