Δευτέρα 5 Μαρτίου 2012

ΕΠΙΓΟΝΟΙ ,ΑΠΟΓΟΝΟΙ ΤΩΝ ΑΤΡΕΙΔΩΝ ΚΑΙ ΆΛΛΩΝ ΚΑΘΑΡΜΑΤΩΝ

ΜΈΡΟΣ Β..

Ο πολύς Αγαμεμνων παντρεύτηκε την Κλυταιμνήστρα και ο αδελφός του Μενελαος την αδελφή της, Ελένη ,που ήταν όμορφη πολύ ,αμαρτησε στην συνέχεια ,μετάνιωσε έγινε αγία ,και μας προέκυψαν οι τόσες πολλές και όχι όμορφες πάντα, Ελένες που έχουμε σήμερα ..όλα τα αλλα για την αγία Ελένη και τον γιο της που ενω ήταν είδωλολάτρης το κάνανε Άγιο ,ειναι για να μαζεύουνε τάλληρα στα παγκάρια ..

Τέλος πάντων ,η Ελένη απήχθη βιαίως ,αλλα με την θέληση της πάντα ,απο τον όμορφο Πάρι ,και γιαυτό το εκούσια πήδημα, ξεκίνησε ο μεγαλύτερος πόλεμος στην αρχαία ιστορία ,ο Τρωικός .
Ο Αγαμεμνων την είδε όμως αλλιώς ,σου λέει να μου προσβάλει το αδέλφι, η ''αδελφή'' πάει πολυ ,και αποφάσισε να εκδικηθεί για όλους τους Έλληνες ,σαμπως και τους ρώτησε ..
Περίμενε στην Αυλιδα να ξεκινήσει ο στόλος ,αλλα η μοβόρα Αρτεμις του κανε κόνξες ,με δικαιολογία οτι ο μέγας βασιλιάς είχε κυνηγήσει λαθραία στο ιερό της άλσος ..Τάχανε αυτα τα κολλήματα οι θεοί ,είχανε και ιδιωτικά άλση ,όπως σήμερα κάποιοι άλλοι έχουν ιδιωτικά νησιά .
Η Αρτεμις ζήτησε ανταλλάγματα ,σαν πολεμική αποζημίωση και απαίτησε να θυσιασθει η κόρη του Αγαμεμνωνα ,η έφηβη Ιφιγενεια .Στελνει email o βασιλιάς στην Κλυταιμνηστρα ,που να τολμήσει να πάρει στο τηλέφωνο, και αφου της λέει διάφορες δικαιολογίες, την πείθει να στείλει την μικρά στην Αυλιδα ,να την παντρέψει .Ομως επειδη ο μύθος ειναι και ηθικοπλαστικός το μετανειώνει και στέλνει άλλο email να μην έρθει ,όμως ο Μενελαος χακαρει την αποστολή και το μήνυμα δεν παει ποτε στις Μηκήνες .Και όχι μόνο αυτο τον εκβιάζει οτι, θα το κοινοποιήσει σε όλο τα πληρώματα ,που είχαν φτιαχθεί με την υπόσχεση ,για πλιάτσικο στην πλούσια Τροία .

Τελικα η Ιφιγενεια θυσιάζεται και ο στόλος φεύγει ..χρειάστηκαν δέκα χρόνια πολιορκίας για να πέσει η Τροια ,να χαθούν περιώνυμοι όπως ο Αχιλλέας ,αλλα τελικα η πόλη, εάλω .

Ο νικητής όμως, αντί να πάρει το τσουλί ,την μοιχαλιδα και να φύγει ,ισοπεδώνει την Τροια ,συλά τους ναούς της ,δολοφονεί τον τριετή γιο του Εκτοτα ,Αστυανακτα ,θυσιάζει την κόρη της Εκαβης ,την Πολυξένη πάνω στο τάφο του Αχιλλέα και βιάζει την άλλη κόρη της Εκαβης και ιέρεια του Απόλλωνα ,Κασανδρα ,(αυτή που δεν την άκουσαν οι μαλάκες οι τρωιανοί και έβαλαν στην πόλη τον άλογο ,τον Δούρειο Ίππο) .
Μετα το βιασμό την παίρνει μαζι του και την επιβάλλει σαν ερωμένη του στην γυναίκα του την Κλυταιμνηστα ,κάπως σαν το σημερινό ,απο εδω η γυναίκα μου, απο κει το αίσθημα μου .

Εκείνος ο κερατας ο Μενελαος αντι να πλακώσει την Ελένη ,την φέρνει στην Ελλάδα και ζουν σαν να μην συνέβη τίποτε ..Πολιτισμός και τότε και σήμερα ..

Όμως η Κλυταιμνήστρα ,όσο έλειπε ο Αγαμεμνων, την έπεσε στο ξαδελφο Αιγισθο ,και μοιχευτηκε και αυτη .Ομως γυρνάει ο αφέντης βασιλιάς και τον σφαζει μέσα στο μπάνιο της ,δεν είμαι σίγουρος αν τον σέρβιρε σε κανένα γεύμα ,όπως έκαναν οι προγονοί του ..

Ο γιος του Αγαμεμνωνα, Ορέστης τα πηρε στο κρανίο, και επιστρέφοντας απο την αυτοεξορία του, σκοτώνει την μητέρα του και βάζει φωτιά στα παλάτια και τα κάνει στάχτη, μόνο κάτι κοτρώνες μείνανε να χάσκουν εκει πάνω ..Στην συνέχεια τον δικάζουν στην Αθήνα ,παρότι είχε ετεροδικία, αλλα αθωωνεται. Τα ίδια και τότε ,αν είχες χρήματα η πατέρα πλούσιο την εβγαζες καθαρη ,αλλα του βάζουν όρο, να παει στην Ταυριδα να φερει το ιερό ξόανο της Αρτέμιδος ,και εκει ω του θαύματος συναντά την Ιφιγενεια που τελικα την σκαπούλαρε απο την θυσία .
Και επειδη ήταν παιδια απο καλη ράτσα, συνομώτησαν εναντίον του τοπικού  βασιλιά Θόα ,κάνουν και μια ακόμη ιερόσυλη πράξη και την κοπανανε.

Παιδιά αντάξια των γονιών τους ,παιδια που γεννήθηκαν για συνεχίσουν το θεάρεστο έργο του πατρος των ,για να πανε το μαγαζι παρακάτω ,τώρα αν χρειάσθηκε να σκοτώσουν ,να κλέψουν ,να αδικησουν ,αυτα ήταν λεπτομέρειες και επειδη είχαν την θεϊκή ανοσία ,έβρισκαν δικαιολογίες ,μια να παει καλα το μαγαζι ,μια η φροντίδα για τόσους ανθρώπους ,μια το ένα, μια το άλλο ,και οι δικαιολογίες ατέλειωτες ..

Ο μπάρμπας του Ορεστη ο Μενελαος ,δεν ήθελα να δώσει καμμια βοήθεια στον τρελό και καταθλιπτική ανηψιο του ,είχε άλλες σκοτούρες ,είχε πάει στην Θεσσαλία να προστατεύσει την κόρη του Ερμιονη ,για εσάς που νομίζετε οτι η Ερμιονη είναι περιοχη για πλούσιους απέναντι απο την Υδρα.
Η Ερμιονη λοιπόν ήταν σύζυγος του Νεοπτόλεμου ο οποίος ήταν γιος του Αχιλλέα ,ο οποίος μάγκας Νεοπτολεμος συζούσε με την χήρα του Εκτορα ,την Ανδρομαχη ..Σοβαρή κυρά κιαυτή.

Ο Ορεστης καλόβλεπε την Ερμιονη ,που ήταν και ξαδελφη του ,και για ξεπλύνει το ονομα του θείου του και της ξαδελφης ,κυνηγά τον Νεοπτόλεμο στους Δελφους ,όπου είχε παει ο άλλος για προσκύνημα ,και τον δολοφονεί μέσα στον ναό του Απολλωνος .Πόσοι άνθρωποι στην συνέχεια απο τότε,δεν σφαγιάσθηκαν σε ναούς ,απο τύπους που είχαν γραμμένα στα άγραφα, τον άγραφο νομο της ηθικής ..

Απο τον Τανταλο στον Πελοπα ,στον Ατρέα ,στον Θυεστη και απο κει στον Αγαμεμνωνα ,στον Μενελαο και τελικα στον Ορεστη ..καταραμένη γενιά ,φαύλη γενια ,δολοφονική γενια ,όλα όσα εκαμαν πέρασαν στους αιώνες και μας στοιχειώνουν σήμερα ..

Κάθεται ο κάθε ηλίθιος και παραμιλά και τρέμει και νοιώθει ενοχές σαν να φταίει αυτός, που  σήμερα δεν έχουμε αξιοπρέπεια ,και αναρωτιέται που πήγαν τα χαμένα μεγαλεία της αρχαίας Ελλάδας
Το κλέος και το κάλλος ,στην αρχη, και η θρησκεία στην συνέχεια μας αποτέλειωσαν και σήμερα ενδεείς και ξυπολητοι εκπλιπαρούμε ,ένα δάνειο ακόμη ,μια προθεσμία ακόμη ,μια σταγόνα στο σύγχρονο μαρτύριο του Τανταλου ..


Σήμερα η κοινωνία δεν υποφέρει οικονομικα ,υποφέρει πολιτισμικά και καταρρέει ηθικά και αυτο το έργο που ξεκίνησε θα ειναι ασπρόμαυρο φιλμ βωβού κινηματογράφου ,σαν απογευματινό σήριαλ στην τηλεόραση που όλα τα εξωφρενικά συμβαίνουν .Απλώς αντιγράφουν την μυθολογία στην αποχαυνωτική ''τέχνη'' τους . 


Βέβαια πάντα μέσα στο μύθο υπάρχουν και τα διδάγματα και η ηθικη πλευρα ,κυρίως σαν αποφυγή λένε ο αρχαιολάγνοι ηθικολόγοι . 
Ποιά  αποφυγή όμως  ,του καλού η του κακού; και ποιός τελικά έβαλε την διαχωριστική γραμμή μεταξύ των δύο αυτων ,ποιός καθόρισε τα όρια του ηθικού ,μήπως και αυτό ήταν ενα μεγαλειώδες ψέμμα ,για να μπορούν εύκολα να σε καθοδηγούν και να σε ελέγχουν ;

Πόσοι άνθρωποι στην διάβα του χρόνου ,δεν ασχολήθηκαν με τα καμώματα των παραπάνω ,πόσες χιλιάδς βιβλία ,θεατρικές παραστάσεις ,πόσα τακούνια δεν χάλασαν στην Επίδαυρο ,πόσες θέσεις εργασίας δεν καλύφθηκαν ,γιατί η ζωή τελικά αντιγράφει την τέχνη και η μυθοπλασία την κάνει πιο ευκολοχώνευτη πιο προσιτή ,και πιο καταναλωτική ...

Οι Ατρείδες όσο και νάναι απεχθείς για όσα έκαναν ,παραμένουν και αντέχουν στον χρόνο ,αρα λοιπόν κάντε προιόν την Ελλάδα ,και πουλήστε το ,αντιγράψτε την τέχνη στην ζωή ...


Ωραίες ιστορίες ....ελληνικές


ΔΕΛΦΙΝΟΣΗΜΟΣ
















































Όρο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 13:ΘΕΩΡΙΕΣ ΥΠΝΟΥ

  Είχα πέσει για ύπνο,νωρίς σχετικά,πάντα το έκανα έτσι,από φόβο,μην και δεν τηρήσω το μέτρο,μην και χαλάσω μια ισορροπία φτιαγμένη στα μέτρ...